maandag 16 oktober 2017

Dag 6

Vandaag niet zo heel veel te melden, redelijk bewolkt in de ochtend dus de zonsopgang maar overgeslagen
Na het ontbijt ging Tony zijn rondje rennen en ben ik met het slagschip richting centrumpje in de buurt gereden, weer een beetje inkomen in het rijden met automaat en formaat!
Nou, dat was snel weer onder de knie, hoewel ik wel het gevoel had alsof ik mijn passagiers moest informeren bij welke halte ze er uit konden voor het strand!...
Afbeeldingsresultaat voor 'bus vervoer


Heerlijk geshopt bij de Dollartree, zelfs nog verkleedkleren voor mijn werk gekocht..Tรฉ leuke fairy rokjes ๐Ÿ˜ en natuurlijk Halloween spul maar ook nog even een tubetje tegen de jeuk want รณf ik ben tijdens de wandeling gestoken รณf thuis nu de wind is gedraaid en het minder waait...




Na de lunch nog een boterham over?? Hoppa!!


Langs ons strand even een stukje tot het eind gelopen en ja hoor, de vissen sprongen nu zo uit het water 


Ik weet nu tenminste wat het was toen ik gisteren aan het dobberen was...




Echt handig die bewakers bij ons voor de deur, kost je alleen elke keer weer fooi..

Weer even heerlijk lezen in de hangmat en wel vreemd dat ik toch elke keer weer een stukje tijd kwijt ben als ik daar in lig, lijkt wel een tijd machine...๐Ÿ˜ด

We gaan eten bij Longhorn, heerlijke Texas Tonion vooraf, hetzelfde als de blooming onion alleen is deze al voor je in stukjes getrokken 

Dan voor mij de biefstuk en voor hub de spare ribs...dan hoort er natuurlijk nog een overheerlijke Sangria bij...



Zo veel beter als je een kam hebt...

Aan de overkant zit een Halloween pop-up store en daar moeten we natuurlijk even binnen kijken.


2 van mijn favorieten bij elkaar... 




Tรฉ erg...




Nu nog maar hopen dat ik kan slapen vannacht...








18 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag. Begon en eindigde met Halloween. Wat een spullen kan je daar toch kopen. En als die "vissen" echt in het water om je heen zwemmen......dan zou ik gaan beginnen met graven voor een zwemnad๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag. Begon en eindigde met Halloween. Wat een spullen kan je daar toch kopen. En als die "vissen" echt in het water om je heen zwemmen......dan zou ik gaan beginnen met graven voor een zwemnad๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een schitterend verhaal vandaag๐Ÿ˜‚ lekker relaxed weer. Het is tenslotte vakantie dus moet een dagje “lummelen” ook tussendoor๐Ÿ˜‰ Fijn dat je nu weet wat er gisteren uit het water sprong๐Ÿ˜‚ met deze wetenschap kregen ze mij nu toch niet meer in zee hoor๐Ÿ˜‰ Enne...... je haar zit top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij hebben jullie vakantie, lekker hoor.
    Ik denk dat je heel veel leuke dingen voor je werk ziet die je wel mee zou willen nemen.
    Er wordt vast veel met de rokjes gespeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n lummelddag met van alles wat. En fijn dat je nu ook weet wat er in zee om je heen zwemt. Niets om bang voor te zijn, hahaha. Ben benieuwd of je nog goed geslapen hebt met al die halloween maskers op je netvlies. Vast gedroomd over clowns en poppen. En ik ben blij dat je haar weer een beetje toonbaar zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig een lummeldag en je haar zit echt geweldig zou zeggen niks meer aan doen.
    Wat een schattige rokjes daar kunnen ze vast wat mee.
    Die vissen gewoon negeren niks aan de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende hairdo, niets meer aan doen, haha. Dit is vakantie, luieren en allee doen waar je zin in hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk verslag weer, en een heerlijke dag!
    Tja, vissen zitten altijd in zee, de ene iets groter dan de andere ๐Ÿ˜‚
    Mmm, lekker...Longhorn. Leuk kapsel trouwens ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohhh dat liggen in zo’n hangmat .....zalig ๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด
    Gewoon niks om bang voor te zijn in de zee hahahahah
    Je haar zit echt zo goed Marja. Zou bijna willen vragen of je voor mij misschien zo,n kam mee wilt nemen ๐Ÿ˜œ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die clowns maskers echt scary! Gelukkig is het mysterie van de vissen opgelost! Heerlijk zo'n hangmat!
    Je coupe zit ook al stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook in die hangmat!!! Ennuh je nieuwe coupe de vork....niets meer aan doen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Geweldig blog weer....lig in een deuk. ๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha wat zit je haar geweldig๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ en die opspringende vissen๐ŸŽฃ probeer z de volgende keer eens te vangen! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahh, een lekkere Sangria. Met een zo'n goede coupe smaakt hij vast nog lekkerder.
    Die enge maskers ga jij straks vaak genoeg zien in Universal, dan zijn ze pas echt scary.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oo wat een heerlijk blog Marja ik hou er van๐Ÿ˜
    Wat een heerlijke dag zo en jeetje die maskers brrrrr
    Maar weer goed geshopt voor de kids op je werk..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die enge babypoppen, OMG! Heerlijke dag evengoed geworden haha.
    En wat een grote vissen in het water ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha ha,wat een grappig blog vandaag! Lekker rustig idee dat je nu weet wat er in de zee zwemt ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ.

    BeantwoordenVerwijderen